Контекстна реклама – один з найефективніших інструментів для сучасного бізнесу

Компанії повинні прагнути заявити про себе саме там, де «живуть» їх споживачі.
Працюючи з досвідченими фахівцями по контекстній рекламі, ви дуже швидко відчуєте її переваги на власному бізнесі.

У чому перевага контекстної реклами?
Звичайно, важливо використовувати всі доступні діджитал-канали для комунікації зі своїм клієнтом. SEO, PPC, SMM, e-mail, контент-маркетинг виконують різні функції і кожен з цих каналів по-своєму ефективний. Проте, більшість фахівців інтернет-маркетингу схиляються до того, що PPC (реклама за клік) дає можливість швидко і точно знайти свого покупця, запропонувавши йому саме те, що він шукає.
  • Точний таргетинг
    на цільову аудиторію

  • Оплата лише за клік
    на рекламу

  • Збільшення трафіку на сайт
    і популярності бренду

Очікування від реклами
Якщо грамотно налаштувати рекламну кампанію, то результат
  не змусить себе довго чекати.
  • Швидке заохочення
    нових клієнтів

    01

  • Збільшення доходу
    та прибутку

    02

  • Легкий та швидкий вихід
    на нові ринки

    03

  • Зростання кількості
    повторних продажів

    04

  • Збільшення впізнаваності
    бренду

    05

замовити рекламу
Наш підхід до роботи
Ми в агентстві стратегічного інтернет-маркетингу Я-Мастерс в роботі дотримуємося
         декількох важливих для бізнесу правил:

Крок 1

Проводимо маркетингове дослідження вашого бізнесу

Все починається з вивчення бізнесу замовника. Для цього детально вивчаємо бриф, знайомимося з сайтом компанії та інформацією про неї в Інтернеті.

Крок 2

Розробка стратегії контекстної реклами

Щоб ефективно використовувати можливості Google AdWords, ми застосовуємо всі знання, які отримали в ході дослідження. Таким чином, ми запускаємо рекламну кампанію, яка буде точно відповідати задачам замовника.

Крок 3

Правильно налаштовуємо Ремаркетинг

Щоб ваш банер не світився перед очима потенційного покупця вічність, важливо грамотно підійти до ремаркетингу. Оголошення варто активно показувати перші три дні після відвідування сайту. Згодом їх покази потрібно поступово знижувати. Так можна зменшити витрати на ремаркетинг і націлитися тільки на тих, кому ще цікаві ваші товари/послуги.

Крок 4

Підбираємо «мінус-слова»

Через неякісно підібрані ключові слова можна злити до 80% бюджету. Тому ми ретельно відсікаємо нецільові запити через списки мінус-слів. Важливо це робити не тільки протягом рекламної кампанії, але і перед її запуском. У кожного агентства є накопичені за кілька років базові налаштування "мінусів", та база знань для різних сфер. Використовуйте наш досвід.

Крок 5

Створюємо ефективні оголошення

Щоб потрапити «в серце» споживача, потрібно добре знати його потреби. Релевантне оголошення, складене з урахуванням специфіки цільової аудиторії, принесе високий CTR (коефіцієнт кліків до показів) при низькій ціні за клік.


Спеціальні пакетні пропозиції
для контекстної реклами


  • Легкий старт

    1900в місяць
    • Аналіз ринку, конкурентів і попиту на ваш товар/послугу
    • Формування семантичного ядра
    • Налаштування реклами в Пошуковій системі Google
    • Налаштування реклами в Контекстно-медійній мережі (КМС)
    • Ремаркетинг
    • Аудит та оптимізація протягом місяця
    • Щотижневі розгорнуті звіти
    • Реклама в Gmail
    • Реклама мобільного додатку
    • Налаштування Google Analytics
    • Налаштування Google Optimize
    • А/Б тестування посадочних сторінок (до 3-х)
    • Динамічний Ремаркетинг
    • E-commerce
    • Реклама в Facebook або Instagram
    Замовити послугу
  • Оптимальний бізнес

    3900в місяць
    • Аналіз ринку, конкурентів і попиту на ваш товар/послугу
    • Формування семантичного ядра
    • Налаштування реклами в Пошуковій системі Google
    • Налаштування реклами в Контекстно-медійній мережі (КМС)
    • Ремаркетинг
    • Аудит та оптимізація протягом місяця
    • Щотижневі розгорнуті звіти
    • Реклама в Gmail
    • Реклама мобільного додатку
    • Налаштування Google Analytics
    • Налаштування Google Optimize
    • А/Б тестування посадочних сторінок (до 3-х)
    • Динамічний Ремаркетинг
    • E-commerce
    • Реклама в Facebook або Instagram
    Замовити послугу
  • Все що треба

    6900в місяць
    • Аналіз ринку, конкурентів і попиту на ваш товар/послугу
    • Формування семантичного ядра
    • Налаштування реклами в Пошуковій системі Google
    • Налаштування реклами в Контекстно-медійній мережі (КМС)
    • Ремаркетинг
    • Аудит та оптимізація протягом місяця
    • Щотижневіі розгорнуті звіти
    • Реклама в Gmail
    • Реклама мобільного додатку
    • Налаштування Google Analytics
    • Налаштування Google Optimize
    • А/Б тестування посадочних сторінок (до 3-х)
    • Динамічний Ремаркетинг
    • E-commerce
    • Реклама в Facebook або Instagram
    Замовити послугу
І ось головне питання – де знайти досвідченого фахівця,
який зможе допомогти вашому бізнесу
і впорається з усіма задачами?

Олександр Анішин

Cертифікований спеціаліст
Google Adwords та Analytics

  • Основи
    AdWords

  • Пошукова
    реклама

  • Мобільна
    реклама

  • Медійна
    реклама

  • По
    відеорекламі

  • Google
    покупки

  • Індивідуальна
    кваліфікація Google Analytics

Задайте питання фахівцю!
Що треба знати про рекламу

Кожного тижня ми розповідаємо про найважливіше. Лише перевірені "фішки".